måndag 23 juli 2012

Slavar hemma

Mycket fix med hus är det, men ändå värt det. Lite väl trist bara. Nu är det 2 dagars fix kvar, sen blir det åter senester så som semester är menat. Lyckats smita ifrån snickerifängslet 2 ggr senaste dagarna iaf, loggat en temporunda och en 5 mils runda igårkväll. Upptäckte tyvärr att numera så krävs det belysning för de sena rundorna, en vetskap jag tar med mig till nästa gång. Idag är benen duktigt sura, skönt på ett obehagligt sätt. idag skall jag måla lite mer vägg +ANNAT.

2 kommentarer:

  1. Härligt att det inta bara är jag som måste måla vägg +ANNAT!
    Fast jag måste göra det på kvällarna eftersom jag tydligen jobbar på dagarna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skall bara fylla ett oar lastbilslass med skit och städa klart garaget sen är det 'lugnt' på min front. Dvs en dags arbete + lite mer kvar :/

      Radera