torsdag 16 augusti 2012

Fikacykling

Eftersom temat ändå verkar vara lugn å fisig cykling denna veckan för mig så provade jag det här med fikacykling, inte helt fel. Knät kändes bättre än igår, men ännu inte helt 100%. Skönt det går åt rätt håll.



Rundan var totalt oplanerad och jag lallade mest runt på vägarna, när jag väl kom på ett mål så hade himlen blivit såpass mörk att jag gav upp den planen och valde att rulla hemåt istället. Nu när jag sitter och ser regnet vräka ner såpass att hängrännan svämmar över så känner jag mig rätt nöjjd med mitt val.



I övrigt så har jag fixat så jag kommer få om möjligt ÄNNU mer tid för cykel nästa år :)


Nr. 2 känns nästan lite läskigare än första barnet, nu vet man ju vad man har framför sig. Men de är otroligt roliga de där små liven...

7 kommentarer:

  1. Coolers.... Hur stor IRL är #2 nu??

    SvaraRadera
    Svar
    1. ETA 20 Januari, så det är väl i v. 17 nu. Så inte mycket för världen för tillfället.

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  2. jag blev yr av att se din stravakarta.. :)

    grattis till #2!!

    SvaraRadera
  3. Jag var nog faktiskt mer nervös för andra leveransen än första. När vi skulle till BB andra gången så var jag värsta nervvraket :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns nog överhängande risk att jag lägger beslag på lustgasen när det väl blir dags...

      Radera
  4. Har jag sagt grattis? Annars gör jag det lite såhär- Grattis!

    SvaraRadera