måndag 7 januari 2013

Årskrönika

Lite såhär i efterhand kommer nu min krönika för er som redan läst er mätta på andra bloggar om gångna året:

Det lite halvtråkiga vädret i kombination med mjukt pannben gav inte alls så många mil som det borde blivit. Men det som blev vart bra. Min nya Tarmac är grym!

Nog om det, nu blickar vi framåt: 2013 kommer vara året då jag blir 2-barnsfar. Detta om något borde generera *enorma* möjligheter till fritid att cykla på. Ser fram emot både barn och den cykling jag lyckas pressa in i familjeschemat.

Under julledigheten har faktiskt träningen börjat hitta sin form och jag fått till rätt bra tröskelpass på slutet. Borde ta mig i kragen och byta till vinterdäcken på crossen och prova vingarna utomhus, men det är ju kallt. Att åka skidor utan snö verkar komplicerat. Det kan gärna bli vår nu....

2 kommentarer:

  1. Man blir ju inte mätt förrän man har läst wattpundarprosffset blogg!
    Fy fasen vad du kommer få tid att cykla i år, när din fru och dotter har mer sällskap än tidigare. Då borde ju du med automatik få mer egentid liksom?
    Kan meddela att dubbar suger och att vintern är kall på riktigt.
    /Fete farbrorn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser fram emot all extra tid jag kan lägga på cykel!

      Radera