onsdag 19 december 2012

Skav!

Vet inte vad det är med december, men att lyckas hinna med nånting verkar inte vara grejjen med denna månaden. Ser fram emot julledigheten som börjar på fredag. DÅ hinner jag allt, eller?
Träningen har i veckan fått stryka på foten till förmån för sömnlösa barn, renoveringsarbeten och allt annat som hör julen till.

Igår var tanken att köra ett saftigt pass på monarken, Ebba skulle bara badas och nattas först. Lägger jag mig i ett varmt bad med henne kommer jag aldrig komma igång igen tänkte jag. Så jag skulle inte bada med henne. Tji fick jag, det skulle ju jag ju visst det. Klen pappa som jag är så sa jag inte emot, det är ju ändå rätt mysigt.

Inte så mycket färg som jag förväntade mig, men någon tycker de är SUPERSKOJ!
KLADDKAOS!
 
Lyckades undvika John Blund under nattningen och tvingade mig själv att köra ett träningspass. blev nästan en timme på löpbandet framför ett dubbelavsnitt av Simpsons. Vek  ner mig med 5min kvar eftersom jag fick skavsår på insidan av låren, får väl köra assoskräm nästa gång? Trött och svettig blev jag hursom vilket var målet.
 
Mest sköldpadda tyvärr.

2 kommentarer:

  1. Besviken.
    Med den rubriken hade jag nog förväntat mig en bild på skavsåret:-(

    SvaraRadera
  2. Skavsåret kanske kom av pannbenet som hade lossnat och fastnat i byxorna. Skärpning nästa gång!

    SvaraRadera