måndag 18 mars 2013

Avlägset

En helt vanlig vecka förflöt, inte mycket att ens överväga att sätta ner i bokstäver. Så jag bespar er den överflödiga infon. Konferens med jobbet på fredagen med övernattning  gjorde att jag vaknade med lätt huvudvärk. Sen raskt hem för att påbörja den renovering som stod på schemat för helgen. Rev ner en vägg mellan 2 rum i vardagsrummet så nu är det verkligen rymligt ljust och luftigt hemma. Känns faktiskt som ett helt nytt hus. Att vi inte påbörjade detta arbetet tidigare?! Nu skall det bara avslutas, så nästa byggprojekt kan ta vid...

Vädret ute nu känns mest som jag bara vill glömma. Att det var snustorrt på vägarna och klarblått  i helgen känns väldigt avlägset, och lyckas någon läsa en väderrapport idag utan att börja gråta tror jag att denna saknar känslor....

Helgens knappa 6 mil på 25mm slicks är det närmsta vår jag kommit i år.
Gav mersmak...

1 kommentar:

  1. 25 mm slicks!!!
    Jag gråter av avundsjuka just nu eller så var det för att jag precis spanade in SMHI:s prognos över kommande äckel-päckel veckan :-(

    SvaraRadera