onsdag 20 mars 2013

Nu kan våren komma!

Hämtade ut min gaffel som varit inne en vända hos Specialized då man tydligen vart lite snål med materialet i vissa av SL4ans gafflar förra året. Noterar en liten förstärkning, så nu kan jag sova gott med min gaffel som inte är defekt. I och med gaffelns återkomst kan jag sätta ihop Tarmacen igen = dags för vår. Hoppas vädergudarna läser min blogg, för det är FAN DAGS ATT SNÖN DÖR NU! #NÄTHAT

Planen var att till helgen åka ner till skåne och njuta av våren och cykla räser, men det blir ingen räser pga vintern som suger sig fast. Skiter i cykeln, packar ner löpskorna och en massa vin och hoppas det blir bra ändå.


4 kommentarer:

  1. Ja jäklar vilket skitväder. Du kan lämna in dom där flaskorna hos mig och köra ditt LÖPTRÄNINGSLÄGER på bara vatten.

    SvaraRadera
  2. helvete vilket styrrör! väger den under 700gram ens? ;)

    SvaraRadera
  3. Du har väll gjort en test av styvhet och vikt före och efter uppgraderingen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart, detta är ju en proffsblogg.

      Radera