torsdag 27 juni 2013

Öken!

Just det, jag hade visst en blogg att missköta. Måste nyttja möjligheten att påtvinga världen att läsa om vad just JAG gör...

Så vad har jag gjort då? Ingenting! Jo, cyklat förstås, rätt mycket för att vara en småbarnspappa utan fritid om jag får tycka själv. Skrapade ihop 1440km ren pendling i Maj  Men, det har inneburit en hel del tidiga morgnar för att hinna logga några mil innan jobbet . Såhär års är det dock en fröjjd att kliva upp och få cykla.

Värre kan man ha det.
 
 
Annars då? Eftersom jag hemma sagt att jag vägrar lägga nån tid på renovering / fix hemma under mina 4 veckors semester så har det vart ett rätt körigt schema att 'avsluta' de projekt som vart pågående. Avslutade renoveringen av vardagsrummet i helgen som var, riktigt skönt att ha det överstökat. Fint blev det med för dem som undrar.
 
Fick 'förmånen' att känna efter om asfalten fortfarande är hård igår ...det var den. Lite skrubbsår, ett stukat finger och en trasig jacka blev slutnotan. Knappast värt det, nästa gång skall jag försöka att googla asfalt istället. Borde göra mindre ont?

 


2 kommentarer:

  1. Men om du inte har bloggat har du väl inte cyklat?
    Kan försäkra om att asfalten på mallis var liak hård som den här i stockholm. Men med skillnaden att den var grövre och elakare :-(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ju självklart skrivit om all min cykling på bloggen som ligger på mitt intranät.

      Radera