fredag 9 augusti 2013

Tillbaka i verkligheten +GET

Jahopp, då är första arbetsveckan efter semestern avklarad. Tog väl knappt en dag så kändes det som jag inte haft semester alls, men det är väl så det är. Kom ihåg alla koder och lösenord (vilka jag trodde jag glömt)

Semestern var som semestrar skall vara mycket som man vill, mycket man borde och hälften man faktiskt gör. Kroatien, Bjäre och softande hanns dock med.

Träna då? Inte mer än lite nödtorftigt jogg och cyklande. Såhär i efterhand ångrar jag att jag inte pressade in några fler cykelrundor runt Hallandsåsen när jag ändå var där. Får försöka ta mig ner en weekend i höst och köra lite mer helt enkelt.

Nu är det slut på slappandet och dags att försöka trampa lite, 350km pendling har det blivit denna veckan....

Härlig morgonrunda
Härlig gubbe (tack Mats för lån av bilden)
 
Det var fint, även om bilden blev skit.
Hade fri tillgång till getter i skåne, EPIC!
 
 


2 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN uppdaterad! :)

    sol, cykel och getter. bra semester!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi proffsbloggare bloggar bara när vi får betalt...

      Radera