torsdag 7 juni 2012

Hur mycket?

Hur mycket regn kan det rymmas i ett par fluffiga moln? Det har vräkt ner vatten så det räcker och blir över. Ändå skulle det regna lite till när jag var ute och cyklade igår. Fortsätter det såhär finns det ju inget regn kvar till midsommar?! Lyckligtvis var skuren lokalt förassad till Upplands-Väsby, så det var snabbt passerat.
Hade faktiskt planerat för regn så jag valde att ta på regnjackan när det började vräka ner. I övrigt så sken solen och det var en riktigt fin kväll att avnjuta i behagligt tempo. I Täby kyrkby mötte jag upp ett gäng illaluktande MTB-cykliste för lite afterbajk, hade de inte luktat så illa hade vi säkert fått sitta inomhus och räknats som gäster. Nu stängde köket 1,5h innan utsatt tid medans vi satt på uteserveringen pga att det inte längre hade några gäster?! ... ingen dog av det, men lite märkligt.....
Testar Strava.com, finns ju de som säger att det är bra. Återstår att se om så är fallet. En sak är säker, garmins site lämnar rätt mycket att önska..... återkommer i ämnet.



3 kommentarer:

  1. klart nyfiken på vad du kommer fram till med strava. jag har funderat på att köra den för löpning och kortare turer på hojen men har lite svårt att testa den just nu..

    grattis till 10e-platsen på ekskogsvägen. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Med achievments blir cykla mer tvspel :)

      Radera
  2. hade bara kollat på appen för strava run tidigare, nu gick jag in på strava.com samt laddade in rundan från billingen..

    nu förstår jag helt klart vad du menar att garmin har lite att förbättra. saatan så mycket bättre sida!

    SvaraRadera