torsdag 7 juni 2012

Morgonflås

Trött och osugen satte jag mig på monarken imorse. Blev lite flåsettor på rätt låg effekt.

Hade helt glömt bort att jag lånat förlängningsladden till fläktarna för ett byggprojekt så det blev lite väl svettigt. Det forsade ner på ipaden som jag använder för att hålla koll på intervallerna. En droppde råkade landa och stoppade programmet, så jag trodde jag var klar efter 9:e, men icke......
Tabata Timer PRO kör jag för övrigt, tycker det funkar bra (även till icke tabata). Men någon annan kankse kör nåt övergrymt program?

2 kommentarer:

  1. Kan rekommendera vattentätt fodral till iPaden. Då kan du ha den i badet också :)

    SvaraRadera
  2. Eller så har man vattentät telefon;-)

    Jag tror jag börjar få hjärnträning för jag kör fortfarande mina intervaller på klocka och det blir färre coh färre fel..=D

    SvaraRadera