torsdag 6 september 2012

Pepp för hösten!


Snart är det kallt och mörkt ute. Men inne i garaget är det alltid mysigt. Passade på att geMonarken lite kärlek så den är redo för umgänge nu när vi går mot höst.

Styrlindan har väl känts frächare, så den fick bytas ut:




1,5kg styrstam för den där extra känslan av flärd:


Nu jävlar är det rustat och klart, fick bli ett 'nytt' styre jag hade liggandes, borde nog haft ett i kolfiber för att få den där rätta proffskänslan?

Den där styrlindan blev så vacker att jag funderar på samma färgsättning till Tarmacen.

11 kommentarer:

  1. !!!!! Jag var säker på att du hade carbonstyre på monarken. Har ju sagt det till alla mina jobbarkompisar.....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hälsa din jobbarkompis att jag ska skärpa mig på den fronten.

      Radera
  2. Det här är pepp för blivande två barns föräldrar kanske.....
    http://www.youtube.com/watch?v=OJXqy0e6qGM

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Bontrager cork nånting, riktigt trevlig att jobba med och gosig att känna på. Catalyst green heter färgen.

      Radera
    2. Den är lite gulaktig i färgtonen va ? Det är lite svårt att se på min okalibrerade skärm. ;)

      Radera
    3. Jaha, den vackra gula, den har fläckvisa inslag av gula undertoner...

      Radera
  4. Du har glömt att mntera bromswires din nolla!

    SvaraRadera
  5. Helt ärligt, den där styrstamen vill ju vara som jag! Den startar ju mätningen i bakkant coh slutar framför styret. Du kan köra dina 100mm och känna dig trycgg. Men ett vaket öga säger att den faktiskt motsvarar kortkort..:-)

    Tummen upp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skall nog flytta fram den när du säger det ;)

      Radera