måndag 24 september 2012

Stor och liten

Eftersom jag tydligen odlar en liten förkylning i halsen blev det inte mycket aktivitet i helgen. Fick roa mig med att nörda loss lite i min biograf, fyndade ett par begagnade surroundburkar till ett rätt billligt pris.

Definitive Technology BPX vs mina gamla Mosscade 526 i vår vackra tvättstuga

Börjar bli riktigt schysst ljud  i grottan, lite synd att allt skall rivas och flyttas till ett annat rum. Men i förlängningen så kommer det att bli till det bättre på alla sätt. Längtar faktiskt lite till att det bygget skall dra igång.

4 kommentarer:

  1. Ser fram emot att se Two-headed shark och Piranha 3 med nya ljudet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är fan ny center, nya surround och ny processor.
      Kommer blir episkt!

      Radera
  2. TO SMALLLLLLLL

    Det ligger några annonser ute(du vet vilka) samt att du kompleterar med mina burkar(så jag blir av med dem) så skall du se att det blir bra:-)

    Borde ta mig över och kontrolera ditt bygge någon dag med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan väl komma över med dina burkar och dema dem hemma hos mig, så får vi se om jag är intresserad...

      Radera