onsdag 13 juni 2012

First blood

Nytt jobb, nya rutiner och mycket kvällsarbete har gjort kaos med min cykling senaste veckan.
Få timmars sömn och mycket loggad datortid. Börjar dock se ett slut på eländet (för denna gången). Idag jobbar jag på distans och kunde därmed avnjuta monarken till lunch. Det blev ett kort pass på 20min @4,9W/kg. Jobbigt som fan tyckte jag att det var. Såpass jobbigt att de sista 30 sekunderna så kom  näsblodet, brukar vara ett tecken på att sova....Var skönt att få veva runt benen och flåsa lite

Jag borde verkligen byta den där lindan, börjar bli en anings äcklig. Har ju en ny som ligger i en låda och väntar...... skall bara som det heter.

Altanbygget har oxå tagit tid från cyklingen, men nu är den biten nästan klar. Skall bygga altanen på husets kortsida.....och riva ena garageporten och bygga en vägg där istället... Blir najs när det blir klart, men då kanske sommarn är slut? :/

2 kommentarer:

  1. Jag är afktiskt förvånad att du inte haft en linda som matchar den blå texten på den där hojjen;-)

    SvaraRadera
  2. Är det ok att bli styv av att du får näsblod på Monarken?
    Mmmm
    /J

    SvaraRadera