onsdag 16 maj 2012

Cykling på riktigt

För tillfället sker den mesta av min cykling och 'träning' till och från jobbet, mycket annan tid bjuds inte om jag skall hinna med familj och ha någon form av tid för liv. Mina morgonrundor innan jobbet har inte riktigt kommit igång ännu, men det börjar bli såpass behagligt ute att det nog är dags att ta tag i dem.

Idag vabbades det så det fanns det faktiskt tid över för att 'bara' cykla. Hade förhoppningar om en mysig snackrunda och hade annonserat på nätet efter sällskap. Men ingen nappade, kanske borde jag provat annonsera med bild? Fick bli en snackrunda med mig själv, inget fel med det iofs. Jag är rätt okej sällskap om jag får säga det själv. Tråkigt nog kom verkligheten emellan och jag kom inte iväg riktig enligt tidsplanen så jag valde att korta ner rundan lite. Men det var riktigt najs att komma ut å snurra lite.


... och för de som undar; dagens mentala soundtrack vart The Clash - Lost in the supermarket.

2 kommentarer:

  1. Hur VABBAr man och får tid till att cykla?! Den vill jag lära mig.

    Annrs vill jag så klart gratulera på den stora dagen idag!!! Hoppas du haft en bra helg. Ringer under dagen men låter dig vakna först:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. VAB = hemma = tid att cykla enkvällsrunda enkom för det är kul att cykla. Inte för man skall ta sig hem från jobbet... Tackar!

      Radera