onsdag 30 maj 2012

Morgontur

Klockan kved kl 05:30 imorse, precis enligt plan. Jag gled osmidigt ur sängen och kokade ihop mitt frukost te. Sedan var de på med cykeluniformen, leta rätt på lite pryttlar och sätta sig och trampa. Det var inte direkt någon värme ute, men solen sken och det blåste som vanligt rätt friskt.  Hursom en fin morgon. Tog siktet på Väsby för att därifrån leta mig ut på bekanta vägar mot Kårsta. Det flöt på helt okej, inte nån raketfart men det var inte planen heller. Hoppades på att skrapa ihop 10mil innan jobbet skulle börja. Vilket jag lyckades med och hade tillochmed 10minuter tillgodo så jag unnade mig ett par varvs nerramp runt kvarteret. 10,5mil blev det, kanonstart på dagen.

Gult på fälten

Stängt?!
F-n vad bra den går!

3 kommentarer:

  1. Frågan är om det är du eller cykeln som går bra just nu. ;)

    -Skogling

    SvaraRadera