torsdag 29 november 2012

Chipsfredag!

"-Pappa, idag är det fredag då skall vi äta chips och dricka saft och jag skall sätta på locket på muggen" Äntligen fredag skulle jag vilja säga, men innebörden av dotterns ord är den samma. Arbetsveckan är slut och vi ser fram emot chips och helg. Har väldigt många planer och kommer nog inte ens  kunna realisera 2% av dem i helgen, men man skall ha väl ha mål? Det stora målet är att få till ett lite längre pass av något slag och det borde jag faktiskt lyckas med tycker jag.

Igår klämde jag in ett pass benstyrka direkt efter pendlingen och det var ju rätt lätt gjort att få till passet på sätt. Det får nog bli en vana framöver.

Ingen graf idag en bild från morgonens pendling får duga.

6 kommentarer:

  1. Är snön blå i Sollentuna ? Jag trodde snö var vit. Eller möjligen gul.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hört talas om den jätteblå-timmen? ;)

      Radera
  2. Är det samma som flekalibrerad mobil nu mer? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur justerar jag vitblansen i Paint nu då? Kan du hjelpa mig?

      Radera
  3. Fin pendlingsväg, snöskoter anbefalles!

    SvaraRadera