onsdag 28 november 2012

Någon borde göra något...

Inte för jag kände mig träffad, men det är tydligen någon som inte gjort det som förväntas av honom. Så i andan någon borde göra något så körde jag i afton ett Monarkpass. Det  var nog minst lika efterlängtat för mig som för Nypan. Jag känner mig nöjjd med min instas idag. Hoppas jag lyckas rycka upp mig mer framöver. Fick dagen till ära även på ett nytt styre, så nu sitter jag så mycket enligt bikefiten det går.


Lite ettor följt av lite 'tröskeltramp

3 kommentarer:

  1. Ett ord borde räcka: ÄNTLIGEN!
    Nu blev jag inspirerad igen. Hälsa och tacka den där slaktaren om du möter honom i kvarteren.

    SvaraRadera
  2. ser svettigt ut! är du säker att du har rätt maxpuls inlagd? :o

    jag borde nog ta i lite mer på mina pass tror jag..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skall man impa på Nypan får man inte ligga på latsidan.
      Såvitt jag vet så är min maxpuls rätt inlagd.

      Radera