tisdag 20 november 2012

Lust?

I veckan har faktiskt lusten så sakta smugit tillbaka i kroppen, dock så har 'självklart' tiden inte funnits.
Eller, visst f-n har den funnits. Det handlar ju  om prioriteringar. Jag har bara inte tyckt det varit värt att bränna av ett pass kl 22:00. Då har iaf jag redan börjat gå ner i strömsparläge inför nästa dag.
Det är enklare tidig morgon än sen kväll av någon anledning.

Fanns en lös plan på att köra ett morgonpass, men det var svårt. JÄTTESVÅRT att komma ur sängen.
Har nu siktet inställt på att utföra stordåd på monarken ikväll istället. Längtar redan!

Idag blev det alltså ingen nakenbild på trött monarkgubbe, ingen mysig get...
Eftersom jag vet alla gillar dota-porr så får ni istället bild på det som skall bli min kommande server hemma:

Vattenkylningen på plats, väntar på resten..



1 kommentar:

  1. Festligt. Satt själv och funderade på hur svårt det är att ta tag i grejerna sent på kvällen eller tidigt på morgonen. Och inte är jag sugen på att köra en extra sväng eller trampa trainer när jag kommer hem från jobbpendlingen. Antar att det är årstiden, åldern +ANNAT som spelar in.
    Kommer du ha spännande grejer på din vattenkylda server och är det klippkort som gäller?

    SvaraRadera