torsdag 22 november 2012

Stolt!

Mycket stolt över mig själv, lyckades inte bara motivera mig själv att kliva upp på monarken. Det vart dessutom en bra känsla passet igenom, roligt och välbehövt efter sista tidens svacka Hade planerat att faktiskt kolla igenom en film medans jag trampa för att hålla motivationen uppe, men det sket sig eftersom jag tydligen inte fått igång ljudet på laptopen efter ominstallationen - SOPA! Fick bli spotify på mobilen istället. Körde passet med det enkla upplägget att sista 10sek på varje låt skall vara en hård spurt. Betade av listan med olyssnad musik jag samlat på mig som ev. kan vara intressant.. Fastnade för Stiftelsen - Ljungaverk, inte på nåt vis träningsmusik, mer sån där tuggummirock jag eg. inte rikigt kan stå för jag gillar.  Takida är riktigt dåliga, men jag tyckte spår 3 svängde på någotvis och det funkar mycket bättre på svenska.
Delarna till nya dotan börjar trilla in, borda landa en hel hög med prylar på postkontoret imorgon.

Vem vill inte ha "mega-multitasking performance"?

4 kommentarer:

  1. Vafan Bjorre. Stiftelsen?!
    Och vart tog alla graferna vägen med staplar höga som skyskrapor och effektuttag som kan driva en mindre svensk stad?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Även jag har fläckar, och jag står inte för att jag tyckte det var ok ;)

      Lovar bättring på graffronten framöver. Måste bara träna lite först så du kan bli impad...

      Radera
  2. Klart du har fläckar när du befläckar dig jämnt och ständigt..

    SvaraRadera