torsdag 21 februari 2013

Året planerat

Blev inget mer än cykelpendling igår. Istället blev det till att ta fram kalendern och börja planera in året vad cykling anbelangar. Svår balansgång att få mig och övriga nöjda med mängd och tid. Skulle självklart kunna tänka mig mer än vad som blev, men på det stora hela känner jag mig nöjd. Kan även bli så att det smög in sig en liten pralin i planeringen. Men det är en del som skall klaffa innan det blir av. Ev. mer om det när det blir aktuellt.

Joggade till jobbet idag. En anings tunga ben första kilomtern sen rullade det på utan anmärkning. Inte mycket att säga egentligen, skönt att kroppen får jobba lite innan man sätter sig på en kontorstol och sakta förtvinar.



Var inte helt enkelt att klämma in min cykeltid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar