torsdag 14 februari 2013

Zzzzzzzzzlush

I natt verkade Lillkillen tycka att skrika var bättre än sova, så det blev väldigt stympad sömn i natt. Storasyster vaknade tidigt och ville inte snooza. Det var faktiskt rätt lite hon ville i morse när jag tänker efter. Numera är det verkligen bara ovilja och gränser som skall trotsas och testas. Efter att jag motvilligt hjälpt till att amma hennes gosedjurs bebisar så kom till slut vantar och overall på, om än med lite tårar. Peppen att springa till jobbet försvann redan någonstans vid dagens tandborstsbrottning, men har jag bestämt mig så har jag.  Temperaturen utomhus var i alla fall behaglig om jag skall se ljust på saken :)

 
Såhär, fast inte fullt så festligt var det att kuta till jobbet imorse.

2 kommentarer:

  1. Amma hennes gosedjurs bebisar.

    Ha ha ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kan nog lugnt säga att jag blev ägd den morgonen...

      Radera