fredag 8 februari 2013

Stiff nipples!

Tack vare Mattel så hittade jag motivation att dra mig ut på ett lunchpass med honom. Benen var som väntat rätt slitna, det var ett tag sedan de fick springa. Men det gick att ta sig runt utan för mycket gnäll, var nån period då jag kände att det fick räcka, men jag lyckades ändå ta mig runt. Skönt att komma ut i snålblåsten. Nu är det 3h träning kvar av veckan, sen skall jag unna mig lite vin.

Och nu lite hud för mina trogna läsare:
Skulle tydligen haft tejp på de där dag...

4 kommentarer:

  1. haha.. var det därför det blev lite tyst en stund på rundan? :)

    riktigt skönt att få lufta dojjorna igen. dessutom i dagsljus!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Njä, att det blev tyst berodde nog på ovilja att prata just då.
      Det där märkte jag inte av förräns i duschen...

      Radera