tisdag 5 februari 2013

Tjämpa!

Då har jag varit 2-barns mamma i snart 2 veckor. Än så länge håller jag näsan ovanför ytan. Lillkillen sover stötvis, och storasyster har på det stora hela tagit förändringen i familjen väldigt bra. Är bara att kämpa vidare med livet med andra ord.

Har inte blivit så mycket mer än bebisgullande och hundpromenader sista tiden, ett par monarkpass har blivit inpressade så jag inte förtvinar helt. Den där förkylningen som aldrig velat bryta ut verkar ha gett upp lagom tills jag skal börja jobba igen.



 Bling bling!

4 kommentarer:

  1. Den där fisken simmar ju baklänges när du trampar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara döda fiskar flyter med strömmen?

      Radera
  2. Men åhhhhhh!!!! Nu blir ju hjulet för tungt och siffrorna visar fel fel fel. Hur skall detta gå?

    Ska vi äta semlor i helgen? Aston har ett paket till Anton med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om jag äter många semlor kanske det visar rätt siffror? :)

      Radera