torsdag 16 februari 2012

Första blogginlägget

Känns mäktigt stort att trycka ner de första stapplande tangentbordknapparna och publisera mitt egna blogginlägg.
Behövs det ytterligare en blogg tänker ni kanske? Antaligen inte får väl bli mitt svar.
Men är man fullblodsproffs som jag så kan det ibland vara svårt att låta bli att få glänsa lite i ett eget ostört forum. Dessutom så har min enorma skara fans bönat och bett mig om att börja blogga, och vem är jag att neka dem detta?
Så utan att dra ut på det så skippar jag allt filosofiskt och presenterar det som ALLA går igång på: dagens träningspass...
20st 45/15 intervaller @409W
Eftersom dottern är hemma med mig idag så gällde det att passa på medans hon faktiskt sov.
Verkar som hon lärt sig ett och annat på dagis, för hon somnade direkt jag lade henne i vagnen.
Kunde det inte vart så lätt när jag var pappaledig?
Nu skall jag pusta ut och njuta av det som återstår av lugnet, sen blir det pulkaåkning och förhoppningsvis lite badande följt av varm choklad.

9 kommentarer: