måndag 20 februari 2012

Valuta för pengarna...

Helgen har förlöpt i sömnlöshetens tecken, lilltjejns feber ville inte ge med sig. Imorse var det dock feberfritt, håller tummarna att det så förblir.
Det är inte ofta jag känner att den där Tv-licensen är värd att betala, men i helgen är jag evigt tacksam för att barnkanalen finns. Den har verkligen varit en livlina när mitt tålamod med gnäll och gråt tagit slut. Innehållet på kanalen kan man ha åsikter om, med det flesta programen verkade roa en 2-åring. Katter verkar för övrigt vara det roligaste just nu.
P.ga av dåliga sov och matvanor i helgen var motivationen att sätta släpa mig ut på monarken idag rätt låg. Så jag valde bort det inplanerade 4x4 och körde de något lättare passet 60/30 aka 'flåsettor''. Vilket passade bra då dottern inte kommer sova så länge.
Lyckades krama ur en snitt effekt på 423W under alla intervallerna, tror det är någon form av årsbästa. Så det kanske finns lite hopp för gubbkroppen...
För se hur det känns ikväll om jag kör ett andra pass eller inte. Kan unna mig att vara lite lat ibland.

3 kommentarer: