torsdag 23 februari 2012

Lökdag

Det slank inte helt oväntat ner ett par öl igår. Det känns lite i huvudet idag.
Så idag blir det inte mycket vettigt gjort.

Lyckades tvinga mig själv at köra ett pass benstyrka +bålstyrka. Det är säkert bra för något.
Har för avsikt att köra 1-2 såna pass i veckan nu under våren, får se om den planen håller i sig. Egentligen är det ju skandal att jag inte gav mig ut och körde ett utomhuspass en dag som denna då solen sken från blå himmel. Men jag kände märkligt nog mest för att sitta still idag.

I övrigt var jag och klämde på en Tarmac SL4 ram, den väcker verkligen ha-begäret i mig.
Hade jag vart rik hade den fått följa med hem, men det får bli en annan dag.

Lyckades även klämma in en film i mitt späckade schema. Såg Immortals, ett pompöst filmepos späckat med slowmo gore och allmänt vackert övervåld. Bland allt lemlästande lyckades pressa in lite handling oxå. Filmen var mer snygg än bra, men ibland räcker det rätt långt.

5 kommentarer:

  1. Har ni ingen semesterkassa du kan ta av??

    JAG ÄR INGEN ROBOT!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen semesterkassa som JAG vet om iaf :/

      Radera
  2. JAg utgår från att du tar igen den träningen imorgon när jag själv ska löka och dricka öl i soffan.
    Tarmac =mums. Hade jag varit född 1974 så hade jag lätt köpt en SL4.

    SvaraRadera
  3. Apropå gore och övervåld... När kör vi?

    Jag är inte heller nån robot! Ta av foliehatten bjorre.

    SvaraRadera
  4. Robot? Har jag missat någon anal-safety ikryssning nånstans?

    SvaraRadera