onsdag 29 februari 2012

Leverans

Idag har jag varit ovanligt effektiv, fixat många av de otaliga småsaker jag aldrig gör klart hemma. Borde kanske städat, men det finns kvar.

DHL hade den goda smaken att endast komma 10min efter det utlovade tidsfönstret. Skall inte gnälla, det är snudd på fånigt att de inte tog betalt mer än 99kr att leverera de 90kg järnskrot jag beställt direkt till dörren.

Lite vikter, en mer ordentlig stång och en schysst ställning. Nu vågar jag lasta på lite mer vikt utan att vara fundersam på hur jag skall få upp det. Med lite tur blir jag lite starkare i benen såsmåningom.
Invigde tillökningen i garaget med att första köra 10 'flåsettor' på monarken sedan blev det knäböjj och utfall. Det hela toppades med lite bål övningar. Det känns som jag kommer må som en prins imorgon.

5 kommentarer:

  1. Ohh, Jag har fått ett eget gym!
    Proffsigt!!

    SvaraRadera
  2. Vilka öppetider har du eller får jag egen nyckel?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har du inte redan nyckel? Det vore iaf enklast ;)

      Radera
  3. jag tittar förbi strax innan 7 imorgon bitti. :)

    fan vad fint.. undrar om inte mitt garage skulle må bra av något liknande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju mitt i frukost tekoppen.... Tror ditt garage skulle gilla lite skrot.

      Radera