onsdag 22 februari 2012

Tillbaka från de döda!

Gårdagen glömmer vi bara, inget att skriva om. Kaos! Sömbrist!
Men inatt vart det 11h sömn utan störningar, det märks på allas humör.
Tror inte vi hade orkat med en dag/natt till som det varit tidigare i veckan.
Nu stryker jag ett steck över sömngnället och hoppas att ni slipper läsa mer om det.
Kände mig såpass utvilad att jag faktiskt lyckades släpa mig ut till garaget och mingla lite med monarken. Under rådande omständigheter har jag belustat att denna veckan får gå som en vilovecka. Därför bjöds det idag på 1h på 270W, vilket är rätt soft. Trampade bort lite av gårdagens ångest och är därför nu en mycket bättre människa.
Actionspäckat!
Ikväll skall jag ut å käka och umgås med mina gamla kollegor på söder, det slinker nog ner ett par öl med om jag känner mig själv rätt. Får se om jag ångrar det imorgon...

6 kommentarer:

  1. Du dricker ju typ aldrig öl med klubben. Det är dåligt tycker vi.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är av respekt för övriga medlemar. Vill inte ta för mycket plats...

      Radera
  2. Har du en matta i Monarkrummet? Är det här nån sorts inredningsblogg eller?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart har jag en snygg matta i garaget. Det monarkas på tok för fult ute i de svenska stugorna.

      Radera
  3. Utebliven nattsömn är inget att leka med.
    Härligt att ni fick sova ut till slut!
    .

    SvaraRadera