fredag 2 mars 2012

Hoppsan

Idag blev det benstyrka, kommer jag kunna gå normalt imorgon är det bra. Den där ställningen til stången gör ju att träningen funkar så mycket bättre.
Efter gymlekarna så åkte jag och plockade hem en ny cykelram. Gjorde klart dealen igår, och idag var det bara att hämta.
Tarmac SL4 Pro -12 vs. Tarmac Comp -08
Nu återstår det bara att bygga ihop den till något som jag kan cykla på, hoppas det fina vädret håller i sig. Då blir det åka av, ser fram emot sommarn lite extra idag.

6 kommentarer:

  1. Fxx Fxx Fxx

    ( av respekt för ev. yngre läsare )
    Jag tror du kommer gilla den där.

    SvaraRadera
  2. Om du sänker sadelnså att båda fötterna når i marken behöver du inga vevar.....

    SvaraRadera
  3. Härligt, den nya ramen ser modern, snabb och bekväm ut!

    SvaraRadera
  4. Varför köpte du snikvarianten på ram ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. För jag inte är värd en S-works?
      ... kunde inte motivera de extra pengarna.

      Radera