onsdag 14 mars 2012

Installationsdax

Eftersom jag inte bara gillar cyklar, utan även älskar doften av ny elektronik så är det med stor glädje jag packade upp dagens paketleverans hemma, 50m högtalarkabel så jag kan få till bioinstallationen i källaren snyggt.
Nu kanske just högtalarkabel inte luktar så mycket ny elektronik, men ibland är det känslan som räknas. Rullen är Något skrämmande märkt med slogan: 'Monster Cable - get the performance you paid for'. Återstår att se vem som lurade vem när webhallen tog 'hutlösa' 109kr för 50m kabel http://www.webhallen.com/hemelektronik/140829-monster_speaker_cable_mcx-2s-50m
Med installationen av detta kablage öppnas det upp för vidare uppgraderingar i biografen som jag hoppas kunna skriva om inom kort.

3 kommentarer:

  1. jag tycker det börjar lukta filmkväll snart! :)

    SvaraRadera
  2. Jag vill se en film med en haj som är konstig och biter av snoppar typ... Finns det ?

    SvaraRadera
  3. Jag hittar inte till onlinebokningen?! Jag måste väll inte ringa för att boka film?!!

    SvaraRadera