onsdag 7 mars 2012

Inte mycket action idag

Efter 13h sömn så känns det som förkylningen ev. kanske är på reträtt. Vore skönt om det inte vart värre. Har ingen lust att gå runt å snora.
Idag har jag ägnat mig åt livet stora filosofiska problem:
Svart eller 'rött'?
Är det snyggare med min gamla röda S-Works stolpe eller inte? Det blev 30gr mindre på vågen med den på. Men cykeln är lätt nog som den är för att lägga fokusen på snygghet istället för vikt.
Först tyckte jag det blev lite plottrigt, sen snyggt, sen plottrig... och nu vet jag inte riktigt.
Klämde in en film i mitt annars rätt tomma schema eftersom träningen inte blev av pga snor.
Hugo http://www.imdb.com/title/tt0970179/, en helt okej familjematiné film. Välgjort, men det är ju väntat när det är Scorsese som regiserat. Ger filmen tummen upp i betyg.
Igår såg jag Machine Gun Preacher http://www.imdb.com/title/tt1586752/ som långt överträffade mina låga förväntningar, hade väntat mig en film med mycket pangpang och lite hjärna, men fick en film med rätt mycket mer substans och en del pangpang. Även denna ger jag tummen upp i betyg.

9 kommentarer:

  1. Tror den röda stolpen passar bäst på cykeln. Den ser fin ut!
    Är avundsjuk på interna kabeldragningen, vill också ha!
    Vad gick ramen på?
    Krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns mycket bättre idag.. Ramen gick på en massa pengar :/

      Radera
  2. Svar
    1. Innan jag gick och la mig igår så var det så att rött faktiskt kändes bäst... Får se om det är så även idag.

      Radera
  3. Patrik Olofsson7 mars 2012 kl. 12:59

    Jsg tror den blir snyggast med en S-Works stolpe i "Satin Carbon" :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mheh, det fanns ju inte att välja på just i detta fallet.

      Radera
  4. Alla dessa filosofiska tankar. Är du en installation?

    SvaraRadera
  5. JAG HAR LÖST DET!!!

    Du tar den röda stolpen och filar bort allt det röda. På så sätt får du båda stolparna i en. svart plus lätt. Doppa den sedan i choklad coh överaskningen är totalt.

    DAS KINDEREGG!!

    SvaraRadera