fredag 9 mars 2012

Spurter

Idag kändes kroppen redo för lite träning. Vilket är bra, tycker det är lite trist att gå runt och vara halvdålig. förutom att man inte mår bra så blir jag väldigt rastlös. Klämde in ett pass med 30 sek spurter, tog inte i för kung och fosterland. Men det blev rätt okej värden trots det. Kan vara lovande inför sommaren skyltplockning. Efter spurterna körde jag lite benstyrka, lite som förväntat så fanns det inte allt för mycket krut kvar i benen för styrketräningen. Men jag blev bjuden på den där sköna känslan att benen faktiskt inte hade mycket mer att erbjuda idag.
Inte helt fel en fredag förmiddag, eller vad säger ni?
Får se om brevbäraren kommer med något litet paket jag ivrigt väntar på under dagen. Skulle vara lägligt då vädret ser ut att bli rätt najs i veckan som kommer.

4 kommentarer:

  1. Jag måste fixa ditt wattprogram ser jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Programmet är egenutvecklat, fortfarande på betastadiet.

      Radera
  2. Hög puls - jävla bra
    Många watt - jävla bra
    Lite watt - inte så bra
    Annars är det jävla bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får jobba på den där delen med lite watt helt enkelt

      Radera