måndag 5 mars 2012

Snart klar

Idag blev det förmiddagsfyror på ungefär samma effekt som sist
, sedan bygdes det cykel. Integrerad wiredaragning var lite pilligare än vanlig, men inte alls så meckigt som jag trodde. Men jag förstår man kan bli frustrerad om man skall hålla på och pilla sådär på en större mängd hojjar dagligen. Det som återstår är att sätta på en ny styrlinda och invänta en BB30-BSA adapter så jag kan få ditt vevpartiet.
Det blir iaf väldigt snyggt.
Proffsfikade lite med ett annat proffs som bjöd på proffskaffe, sedan bjöd kvällen på flåsettor på rätt bra effekt avslutat med benstyrkeövningar. Nu känns det som benen fått vad de tål idag.

4 kommentarer:

  1. Fasen vad trevligt man kan ha det då.
    Själv unnade jag mig inte en minut på trainern fast jag var hemma och VAB:ade hela dagen.

    SvaraRadera
  2. Fasen vad fint björre!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker mig se två nyanser av orange! Det är min skärm det är fel på va?

    Jag är förvrigt hemma och proffsar idag med. Aston mår bättre men det ska ju vara en feberfri dag innan jag får lämna bort honom. Kanske proffsbesök i någon proffsbutik?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Måste vara din skärm, jag skulle väl aldrig.....!!!!!!!
      Proffsbesök i proffsbutik.. kanske proffslunch på det?
      Låter som en plan tycker jag.

      Radera