tisdag 13 mars 2012

Jobba?

Imorse grenslade jag min trogna pendlare för att faktiskt transportera mig till min nya arbetsplats:
http://www.specializedconceptstore.net/index.php?store=32&lng=DE
Det blev 2,5mil cykelpendling när den är som bäst, det flöt på fint i medvinden.
Snabb dusch och sedan var jag redo och arbetssugen... Jag vill faktiskt tro att jag gjorde lite nytta medans jag gick runt och klämde på fina cyklar... Jag stod iaf inte BARA som ett fån å fråga dumt HELA dagen ;) Får se om jag lyckas med det imorgon med.
Sen blev det 2,5mil cykling hem, blåsigt som fan rakt i ansiktet... men tidsmässigt skiljde det nästan ingenting. Passade på att leka lite med skivstången när jag ändå passerade garaget.
Nu har jag förberett matlådor så matförsörjningen inte tryter.

8 kommentarer:

  1. Roligt med nytt jobb!

    Men jag är ganska säker på att du med detta förlorat rätten att kalla mig "Fanboy"! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag förbehåller mig den rätten att kalla dig det när jag finner det lämpligt :)

      Radera
  2. Stort.. Tror att jag hinner komma förbi och inspektera idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror du hann, du blev min första försäljning. DET är stort! :)

      Radera
  3. Jag ser Jesper bland inredningen på bilderna på sidan....men vart är DU!?!?

    SvaraRadera
  4. Extra skoj att du pendlar på en Trek :-)
    Man om du är av riktigt virke så byter du upp dig till en singlespeed och döper samtidigt om bloggen till: a)Semi-proffs bjorre eller b)Arbetar Bjorre

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min Trek har S-works stolpe och smälter in *nästan* bland alla andra fina cyklar, snart tror jag den skall på Specialized däck med.....
      Singlespeed känner jag mig klar med, men skall aldrig säga aldrig. Byta namn på bloggen? Jag är förmodligen en av sveriges högst avlönade cykelmekar, det om nåt är väl proffs? ;)

      Radera